Meld sak

Før du melder en sak, se først på siden Nyttig info, der finner du hjelp og rutiner for de fleste situasjoner.

Akutte feil som krever rask håndtering, se våre beredskapssider under Sikkerhet

Typiske saker du kan melde inn er:
  • Feil og mangler i fellesarealer og uteområder som tilhører Pollensameiene
  • Endring brukere gjesteparkering
  • Reservere utegrill
  • Registrere kjennemerke for å åpne garasjeport (erstatter fjernkontroll)
  • På- og avmelding nyhetsvarsler

Meld slike saker ved å sende melding til styret@pollensameiene.no - men husk å lese gjennom rutiner på Nyttig info før du sender epost.

Beskriv saken så nøyaktig som mulig. Oppgi din kontaktinformasjon og hvor du bor.

Pollensameiene er beboerdrevet, det vil si at all innsats i styret gjøres på egen fritid av beboere som har meldt seg til arbeid for fellesskapet. Vi setter derfor stor pris på at du som sameier følger opp saker som gjelder egen leilighet og ellers hjelper til med å holde fellesarealer i orden. For å gjøre det så enkelt som mulig har vi samlet og forsøkt å tilrettelegge så det skal være enkelt å finne frem og løse oppgaver selv. Takk til hver enkelt som hjelper til med å finne løsninger for et godt bofellesskap.