Meld sak

Før du melder en sak, se først på siden Nyttig info, der finner du hjelp og rutiner for de fleste situasjoner.

Klikk her for å melde inn en ny sak

Akutte feil som krever rask håndtering meldes ikke her, se da våre beredskapssider under Sikkerhet

Eksempler på saker du kan melde inn gjennom løsningen er:
  • Feil og mangler i fellesarealer og uteområder som tilhører Pollensameiene
  • Endring brukere gjesteparkering
  • Reservere utegrill
  • Programmering fjernkontroll i garasjen
  • På- og avmelding nyhetsvarsler
Feil som meldes inn registreres løpende. Mindre feil kan ofte rettes raskt av vaktmester. Tyngre vedlikehold vil bli samlet opp og behandlet av styret på styremøter, tilbakemeldinger gis da samlet gjennom info på hjemmesiden.

Øvrige sakstyper behandles løpende med en forventet saksbehandlingstid stort sett innenfor 1 uke.

Feil som gjelder egen leilighet skal ikke meldes her, det må den enkelte eier håndtere selv. Det samme gjelder henvendelser som skal til kundeservice hos våre leverandører. Ta da direkte kontakt med leverandøren vi har avtale med. Eksempler fra siden Nyttig info er:

Hvis du har behov for å kontakte styret, gå til denne siden.

Pollensameiene er beboerdrevet, det vil si at all innsats i styret gjøres på egen fritid av beboere som har meldt seg til arbeid for fellesskapet. Vi setter derfor stor pris på at du som sameier følger opp saker som gjelder egen leilighet og ellers hjelper til med å holde fellesarealer i orden. For å gjøre det så enkelt som mulig har vi samlet og forsøkt å tilrettelegge så det skal være enkelt å finne frem og løse oppgaver selv. Takk til hver enkelt som hjelper til med å finne løsninger for et godt bofellesskap.