Klikk her for å melde inn en ny sak
Akutte feil som krever rask håndtering meldes ikke her, se da våre beredskapssider under Sikkerhet
Eksempler på saker du kan melde inn gjennom løsningen er:
- Feil og mangler i fellesarealer og uteområder som tilhører Pollensameiene
- Endring brukere gjesteparkering
- Reservere utegrill
- Programmering fjernkontroll i garasjen
- På- og avmelding nyhetsvarsler
Øvrige sakstyper behandles løpende med en forventet saksbehandlingstid stort sett innenfor 1 uke.
Feil som gjelder egen leilighet skal ikke meldes her, det må den enkelte eier håndtere selv. Det samme gjelder henvendelser som skal til kundeservice hos våre leverandører. Ta da direkte kontakt med leverandøren vi har avtale med. Eksempler fra siden Nyttig info er:
- Kabel-TV og internett: OBOS OpenNet kundeservice
- Parkering: Aimo Park kundeservice
- Lading og bestilling av ladepunkt
- Varmestyring, gass og strøm i egen leilighet
- Tett avfallssug
Hvis du har behov for å kontakte styret, gå til denne siden.