lørdag 22. oktober 2016

Oppstart ny Canal Digital-avtale

Ny avtale med Canal Digital vil starte fra 15. november 2016. Før den tid blir modem og trådløse rutere sendt ut til alle beboere som ikke allerede har det.

For beboere i Pollen 2 som allerede har Bredbånd 30 fra Canal Digital, vil faktura bortfalle.

For beboere som har Bredbånd 60 eller Bredbånd 100 i dag vil hastigheten beholdes, men du mottar faktura med redusert pris.

Dette skal gå automatisk, men vi oppfordrer alle beboere til å følge med på at de blir fakturert riktig etter avtaleoppstart.

Hvis du har bredbånd fra en annen leverandør i dag og ønsker å si den opp, må du vurdere om du vil ta risikoen hvis det skulle oppstå forsinkelser eller feil i forhold til avtaleoppstart. Vi kan dessverre ikke gi noen garantier, så skal du være helt sikker på at du ikke har en periode uten bredbånd, avventer du oppsigelse til du ser at ny løsning virker.

Det er kundeservice hos Canal Digital som er kontaktpunkt hvis det oppstår feil ved leveranse eller faktura til din leilighet, telefon 06090.

Se ellers tidligere sak om ny kabel-TV og bredbåndsavtale for detaljer om priser og hastigheter. Hvis du vil gjøre justeringer i hastighet og tjenester, vent til ny avtale har startet opp og kontakt deretter kundeservice hos Canal Digital.