onsdag 14. desember 2016

Status Canal Digital 14. desember 2016

Canal Digital melder at det har vært en feil på ordren fra dem til underleverandør når det gjelder utsendelse av utstyr til beboere i Pollen 2. Dette er nå rettet og montør vil etter hvert ta kontakt.

Hvis du leier ut leiligheten, er det viktig at du koordinerer med leietaker slik at riktig utstyr går til riktig leilighet. Merk at alt utstyr tilhører Canal Digital og følger leiligheten. Utstyret må overføres til ny eier hvis du selger.

Noen beboere har erfart at T-WE Pluss ikke er aktivert eller ble deaktivert når ny avtaleperiode startet opp. Hvis du ikke har tjenester som start programmet forfra og ukesarkiv, logg deg inn på Mine sider og legg inn bestilling på T-WE Pluss (ingen kostnad - er inkludert). Evt kontakt Canal Digital kundeservice på tlf 06090 og få hjelp fra dem.

På Mine sider kan du også justere øvrige tjenester som kanaler i grunnpakke, kanalpakker, ekstra bredbåndshastighet og musikkstrømmetjenesten Tidal (tidligere Wimp).

En gladnyhet er at NRK nett-TV med arkiv nå er tilgjengelig direkte fra T-WE-boksen (krever at T-WE Pluss er aktivert). For å komme til NRK TVs innholdsportal, trykk [MENU], trykk på T-We ikonet, trykk på ikonet med NRK TV.